Oppepper voor de huid in kerstsfeer

Oppepper voor de huid in Kerstsfeer 

Na 2 dagen veel meer make up als normaal, meer en anders eten, minder water drinken en veel minder slaap als dat ik nodig heb... stond ik vanmorgen een beetje brak op. 
Voelde me letterlijk en figuurlijk niet helemaal lekker in mijn velletje. 

Na het  kerstontbijt besloot ik even wat extra me-time te pakken en lekker te gaan douchen met mijn favo body scrub en douchefoam van Therme. En erna het glittermask van de Action te gebruiken. 
Deze heb ik enige tijd geleden al gekocht maar nog niet eerder gebruikt. Na mijn minder prettige ervaring met het Golden Mask van de Action was ik wat twijfelachtig.
Maar vandaag had ik er zin in!

Zoals jullie op de foto kunnen zien zitten de maskers in een mooie verpakking. In 1 doosje zitten 4 sachets.
Het sachet is makkelijk open te scheuren. Toen ik het op mijn hand deed was het WOW effect groot! Want kijk nou hoe mooi! Die glitters en sterretjes...
Het is een gel achtige substantie die zich makkelijk uit laat smeren op je gezicht. De sterretjes voel je niet bij het aanbrengen. Maar zijn net als de glitters wel zichtbaar op je gezicht.


Eenmaal op je huid voelt het heel fris aan. Ik heb niet gekeken hoe lang het erop moest blijven zitten. Maar na ongeveer 20 minuten was het masker helemaal droog en voelde het strak. Voorzichtig maakte ik de randjes los en ik kon het masker bijna in zń geheel eraf trekken!
Dit deed wel wat zeer. Alsof je dan wel de zilveren sterretjes langs je huid voelt schuren. Maar het laat geen irritaties achter.

Op de verpakking staat:

  • Verrijkt met extract van wilde rozen en hazelwater
  • Ontstresst en verfrist je huid
  • Reinigt en exfolieert
En zo voelde het zeker! Mijn hele huid voelde heerlijk schoon en fris aan. 
En ik... ik was weer klaar voor een nieuwe (kerst)dag. 🌟

Dit masker ga ik zeker vaker gebruiken, vooral op momenten als vandaag dat ik echt even me-time en een oppepper nodig heb.

Je kunt dit masker kopen bij de Action.  Een doosje bevat 4 sachets en kost maar €0.99!



Reacties