Review: Gouden gezichtsmasker



De gouden gezichtsmaskers zijn al een hele tijd te koop bij de Action.
De gezichtsmaskers zitten in een luxe uitziende verpakking. In het doosje zitten 5 losse maskertjes, mooi verpakt. De zakjes waar de maskertjes inzitten passen precies bij het doosje.

Het zijn peel-off maskers en ze beloven een diepe reiniging. Dat was precies wat mijn huid momenteel nodig heeft!

Het zakje scheurde makkelijk open. En er kwam een klodder goudkleurige plakkerige substantie tevoorschijn. Het masker smeerde makkelijk uit op mijn huid. Ik besloot niet alleen de t-zone te behandelen maar mijn hele gezicht. Daardoor had ik net niet genoeg aan 1 zakje. Maar aangezien er toch 5 maskers in de verpakking zitten was dat helemaal niet erg!

Eenmaal op mijn gezicht gesmeerd zag je helemaal die gouden glow. Hoe verder het masker opdroogde hoe meer die prachtige glow tevoorschijn kwam. Love it!
Na ongeveer 15 minuten was het masker helemaal opgedroogd. En was het makkelijk te verwijderen.

In eerste instantie werd mijn huid niet zo blij van dit masker. Mijn hele gezicht prikte en was vuurrood. Om mijn huid wat te laten kalmeren smeerde ik er Bepanthen zalf op. Na ongeveer een half uurtje was alle irritatie weer verdwenen en voelde mijn huid schoon en zacht aan. En had een mooie glow.

Ik gebruik regelmatig een peel-off masker, maar had niet eerder zoń heftige huidreactie. Ik denk dat er een stofje in het masker zit waar mijn huid (over)gevoelig op reageert. Gelukkig kalmeerde mijn huid vrij snel weer nadat ik er Bepanthen zalf op had gesmeerd. Ondanks dat mijn gezicht erna schoon en zacht aanvoelde en er een mooie glow achter is gebleven zal ik dit masker niet vaker gebruiken.
Puur door de overgevoelige reactie want het resultaat is uiteindelijk wel heel mooi! 


Ik kocht de gouden gezichtsmaskers voor €0,98 bij de Action.


Reacties