BLOG-MAS day 22

BLOG-MAS day 22


Vanmorgen opende ik vakje 22 van de ICI Paris adventskalender. 
Ik was heel benieuwd wat hier achter zou zitten. Aan de vorm van het vakje te zien moest het iets zijn met een langwerpige vorm. 
Een potloodje... Mascara... Penseeltje? 
En zoals jullie kunnen zien was het dat laatste: Een penseeltje! 
Ik heb een hele diverse verzameling aan kwasten. Ze komen van verschillende winkels en zijn van verschillende merken. Van Ali Express tot Kruidvat tot Douglas. Binnenkort maak ik een blog over het reinigen van mijn kwasten en dan zul je dat ook zien.
Máár een lip penseeltje had ik nog niet. Ik bracht mijn lippenstift ook nooit met een penseeltje aan. Toch toen ik het vandaag probeerde merkte ik hoe fijn het werkt omdat je je lippenstift veel preciezer aan kunt brengen en de contouren van je lippen nog iets kunt corrigeren als je dat wilt. 
Erg handig dus!

Reacties