Weekflits

Elke zondagavond vertel ik jullie in de weekflits in het kort hoe mijn afgelopen week is gegaan.
Door middel van foto's, tekst en quotes. Laten we deze eerste weekflits maar gauw beginnen!

MAANDAG
De griep was in da huis! Yara voelde zich zó beroerd. Snotteren, keelpijn, spierpijn, misselijk...
En zó moe... Ze lag vooral op haar bedje op de bank, of bij ons konijn. Lekker knuffelen.

Gelukkig ging het woensdag weer beter en kon ze weer naar school. Ze had veel Cito's en andere toetsen gemist. Maar daar gaat ze komende week samen met haar juf een goeie planning voor maken zodat het ook allemaal haalbaar is.
Eerst helemaal beter worden!

DINSDAG
Vandaag besloot ik na een paar weken te zijn gestopt het bloggen weer op te willen pakken. Ik ging nadenken over het hoe, wat en wanneer... Waar word ik zelf blij van en waar maak ik jullie blij mee?

Om 16u had ik MR vergadering op school. Dit is mijn eerste jaar officieel bij de MR en ik vind het superleuk om mee te denken en te helpen met en over de school. Zodat het nog een prettigere leer en werk omgeving gaat worden voor leerlingen en leerkrachten.
ś avonds moest ik nog werken in mijn praktijk. Er lag al een aardige laag sneeuw!! Het was heerlijk om doorheen te wandelen.



WOENSDAG
Vandaag was een chaotische dag. Ik moest van 9u tot 11u werken in mijn praktijk en daarna kwam mijn buurvrouw koffie drinken. Haar moeder is recent overleden en ik had haar sindsdien niet meer echt gesproken. Fijn om dat nu wel even rustig te kunnen doen. Om 12.30u moest ik weer werken. ś middags waren de kinderen vrij en gingen we nog even lekker door de sneeuw wandelen. En ś avonds moest ik weer werken.






DONDERDAG 
Na school ging ik met de meiden naar de bibliotheek. Deze is nog niet zo lang geleden verbouwd en ik vind 'm zoooo mooi van binnen!

VRIJDAG
Deze quote past bij deze dag voor mij... Ik had van veel mensen hele positieve verhalen gehoord over het verven van je wenkbrauwen. Ook als je er weinig haartjes hebt zou het de huid ertussen kleuren waardoor je toch mooie wenkbrauwen hebt. Na mijn chemo periode zijn mijn wenkbrauwen nooit mooi geworden. En ik had heel veel hoop met dit product. Maar helaas pakte het anders uit. En dat raakte mij meer dan dat ik had verwacht. Er komt binnenkort nog een review over het product. Maar ik wil eerst even onderzoeken waar het mis is gegaan en waarom dit product bij mij niet het gewenste resultaat had.


ZATERDAG
Mijn oudste dochter zit in groep 8. In deze periode zijn er veel open dagen. Zo ook vandaag bij de Vrije School. Het was een hele leuke en interessante dag waar we veel konden zien, doen en horen. De school heeft als slogan: worden wie je bent.
En op een of andere manier ademt dat gebouw dat ook. Kinderen voelen zich er heel erg op hun gemak. Op andere open dagen overspoelde het onze kinderen soms en voelden ze zich echt vreemd op de school. Op deze school werden ze zo benaderd dat ze zich er heel erg op hun gemak voelden en het liefst maandag al zouden willen beginnen. In de collage zie je een sfeerimpressie.

ZONDAG
Vanmorgen stond ik helemaal brak op. Verkouden, hees, spierpijn... Na een warme douche ging het gelukkig iets beter. In de middag gingen we naar de verjaardag van een vriendin van mijn dochters. Dat was heel gezellig.
Nu voel ik me weer behoorlijk brak, maar goed, het is ook al bijna 23u.

Dit was mijn eerste weekflits! Hoe was jullie week?


Reacties