Walking in a Winter Wonderland

Oh Winter, wat ben je toch mooi!

Vanmorgen toen ik de gordijnen open schoof dacht ik: Wauwww... 
Alles was bedekt onder een dikke laag sneeuw. Sprookjesachtig mooi!

Prachtige ijskristallen, zo duidelijk zichtbaar... 


Ik wandelde naar mijn werk, op de fiets vond ik nu toch wel wat eng. Maar daardoor kon ik juist extra genieten van de omgeving. En terwijl ik in mijn spreekkamer mezelf opwarmde met een heerlijke kop winterthee, keek ik door het raam en was dit mijn uitzicht...


Later samen met een paar kinderen die bij mij op consult kwamen een sneeuwpop gemaakt.
Ze hadden nog nooit sneeuw gevoeld. Die kans om dat te ontdekken wilde ik aangrijpen. En het was in het begin best even spannend. Maar toen ze eenmaal doorkregen dat je met die witte ijskoude poeder van alles kunt maken, kregen ze er plezier in.


En wat is het een leukerd geworden he!!



Thuis wilden we ons konijn ook sneeuw laten ontdekken. Maar Snuf vond het veel te koud! En dat begreep ik wel, als je altijd lekker warm binnen zit. Maar ze vond het wel heel interessant en zat met beide oren omhoog voor het raam geboeid naar buiten te kijken. 
Mijn dochter maakte er deze leuke foto van.

En nu... nu ga ik nog even mijn emails beantwoorden en dan is het tijd om naar bed te gaan. 
Morgen heb ik al vroeg mijn eerste afspraak. Zou de wereld er dan nog zo mooi wit uitzien?


Liefs, Geertje


Reacties