REVIEW Pro Base Primer Oil


REVIEW Pro Base Primer Oil

Mijn primer was op, een mooi moment om eens wat nieuws te proberen. Ik was bij de kruidvat en zag deze primer oil van MUA. Hij trok mijn aandacht door de mooie verpakking en de "golden flakes".

Ik heb nog nooit eerder een primer oil gebruikt, dus ik was heel benieuwd! 


De verpakking verteld over het product:
Super absorbent facial priming oil formulated with gold flakes to add luminosity leaving a radiant, flawless and dewy finish.

De ingredienten:
Sorbitan Sesquioleate, Cyclopentasiloxane, Mineral oil, Ethylhexyl Palmitate, Tridecyl, Trimellitate, Capryli/Capric Triglyceride, Tocopherol, Fragance, Gold Flakes.






Toen ik het flesje uit het doosje haalde zag je de golden flakes nog beter. In het flesje zit een pipetje waarmee je de primer oil gedoseerd op je hand kunt druppelen.




De primer laat zich makkelijk aanbrengen. Je gezicht voelt zacht aan. En ruikt heerlijk naar bloemen/kruiden.
Mijn huid ging er van stralen en ik zag er een stuk minder vermoeid uit.





Toen ik mijn make up aan ging brengen merkte ik helaas niet zoveel meer van de primer.
Ik heb ook de pro base primer stick van de MUA en die vind ik veel fijner voor mijn huid om als primer te gebruiken.
Deze primer oil zou ik eerder juist op een make up loos dagje of wanneer ik alleen mascara draag op mijn gezicht aanbrengen want dan heeft ie voor mij echt een toevoegende werking. Doordat mijn huid er duidelijk stralender en frisser uit ging zien.

Maar het is zeker een fijn product! En wie weet werkt ie voor jou wel prettig als een everyday primer.
Ik kocht ḿ bij de Kruidvat voor €5.

Reacties