Catrice IcoNAILS nagellak (NOTD#4)



In mei 2017 bracht Catrice deze nieuwe lijn nagellak uit. Hij bestond uit 36 prachtige kleuren!



In het najaar van 2018 kwamen er nog een aantal nieuwe kleuren bij:




Elke zondagavond lak ik mijn nagels, en met Bluemonday in zicht leek het me leuk om mijn nagelsblauw te lakken. Ik heb een aardige nagellakstash, maar de blauwe kleur heb ik alleen van Catrice. Voor mij de eerste keer dat ik een lakje van dit merk ging gebruiken!



Op de achterkant van het flesje kun je zien welke kleur je hebt. Ik lakte mijn nagels in de kleur: Me Myself And My Polish nr 61
Ook staat er op dat hij tot 7 dagen blijft zitten. Dat is een geweldige belofte! Ben heel benieuwd of deze belofte ook waargemaakt gaat worden.

Wat ik heel handig vind is de rechthoekige dop die je van het flesje af kunt halen.  Dan draai je het flesje met de ronde dop open. Door de dubbele sluiting zal het lakje niet zo snel uitdrogen.
Het ronde dopje ligt heerlijk in de hand. Het kwastje is lekker breed en heeft afgeronde hoeken. Wat het lakken een stuk makkelijker maakt. 

De nagellak is heel dekkend. Ik heb 2 laagjes aangebracht die ik beide 5 minuten liet drogen. De kleur  zag er heel mooi egaal uit en de dekking was streeploos. 

Vandaag is het Zaterdag, 6 dagen later... En net maakte ik deze foto.
Mijn nagels zien er nog net zo mooi uit als toen ik ze net gelakt had.
Ik ben super enthousiast!!

Dit is de eerste nagellak die ik heb gebruikt en die deed wat het beloofde. 
En ik heb in al die jaren al heel wat geprobeerd. Van heel goedkoop tot high end. Met en zonder UV lamp. En toch ging het er steeds na een paar dagen weer vanaf. Maar met deze nagellak van Catrice heb je de hele week mooi verzorgde nagels.

Welke kleur is jouw favoriet?



                 
]

Reacties