Mijn Favoriete verzorgingsproducten 2018


Mijn Favoriete verzorgingsproducten van 2018

Zo aan het einde van het jaar leek het me leuk om mijn favoriete verzorgings en make up produkten met jullie te delen. In de afgelopen maanden heb ik weleens wat anders geprobeerd maar kwam toch steeds weer terug bij deze. Ik zal ze per categorie aan jullie laten zien en de producten waar mogelijk linken naar een webshop. Daar kun je dan ook de prijzen zien.


MONDVERZORGING
In Maart dit jaar heb ik na een ongeluk een gedeeltelijke gebitsprothese gekregen. Hierdoor moest ik nieuwe producten leren kennen. Ik gebruik de tandpasta Prodent White now
Mijn protheses laat ik in tijdens het tanden poetsen. Toch vind ik het fijn om ze af en toe nog even extra te reinigen. Dit doe ik met Steradent Active Pro 3 minuten reiniging
Fixodent gebruik ik heel af en toe, met name als ik uit eten ga of bij andere mensen eer. Een onzekerheidsdingetje ;-)


GEZICHTSVERZORGING
Om maar even bij het hoofd te blijven. Ik reinig mijn gezicht elke morgen en avond met Kruidvat Originals Rozenwater. Hiermee gaat zelfs de waterproof mascara er op een makkelijke en zachte manier van af. Als dag en nachtcremé gebruik ik de Kruidvat Originals Huidzuiverend dag en nacht cremé. En af en toe scrub ik mijn gezicht met Kruidvat Originals Tea Tree scrub


HAARVERZORGING
Ik gebruik de lijn van Andrelon voor mijn haar. Eigenlijk al jaren. Heel soms probeer ik even wat anders maar toch kom ik iedere keer weer terug bij dit merk. En dan de Shampoo en Conditioner die op dat moment bij mijn haar past. Momenteel is dat de Andrelon classic Levendige Kleur Shampoo en de bijpassende Conditioner. Elke dag voor ik het ga borstelen spray ik er de Andrelon Pink Collection Make it Shine  in. Daardoor borstel ik me haar makkelijk door en ruikt het ook nog eens heerlijk :-) En wanneer ik wat extra volume wil spray ik er nog een fixerende spray in uit de Andrelon pink collection.
Die ik momenteel gebruik heb ik bij de Action gekocht maar kon ik niet meer vinden en ook niet op de site bij de Kruidvat.


LICHAAMSVERZORGING
Mijn all time favorite is Therme!  De Zen white lotus foaming shower douche, deodorant, en bodymist. En de Saigon Pink Lotus foaming shower douche, deodorant en bodymist.





Dit waren mijn favoriete verzorgingsproducten van het afgelopen jaar. Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen. En ik ben heel benieuwd naar jouw favoś van 2018!







Reacties