Mijn Favoriete make up producten 2018

Mijn favoriete make up producten 2018

Gisteren liet ik jullie mijn favoriete verzorgingsproducten zien en een aantal van jullie merkten al op dat ik graag een complete geurlijn gebruik van een merk. En dat is ook zo. Bij make up is dat anders. Je zult wel zien dat bepaalde merken meer voorkomen in mijn dagelijkse routine dan andere, maar het al met al best veel verschillende merken zijn. Ik laat jullie nu niet al mijn make up producten zien, maar echt mijn favoś van het (bijna) afgelopen jaar. Indien mogelijk zal ik ze weer linken naar webshops en daar kun je dan ook de prijzen zien.

LETS GO!


FOUNDATION/ BB CREMÉ/ PRIMER
Ik gebruik zelden foundation. Zo weinig dat vaak als ik m wil gebruiken hij al uitgedroogd is! Wél gebruik ik BB CREMÉ van Cien. Die geeft voor mij voldoende dekking. Soms als ik extra dekking wil bouw ik ḿ op door eerst een laagje BB cremé te doen, poeder en dan weer BB cremé en dan verder mijn make up opbrengen. Daarnaast heeft hij een SPF en dat vind ik zowel zomer als winter prettig. In de zomer gebruik ik de donkere variant en in de winter de lichte.
Van Nyx gebruik ik de POREFILLER. Alleen op mijn neus waar mijn porien echt zichtbaar zijn. Op de rest van mijn gezicht doe ik de primer van Essence PRIME+STUDIO MATTINGFYING+PORE MINIMIZING PRIMER. En als consealer gebruik ik het Bellápierre Cosmetics  PRO CONCEALER PALETTE (staat op de foto hieronder). Deze zat in de Goodiebox in December.


KLEUR OP MIJN GEZICHT
Het oogschaduw palette van de Action BARE TRANCE heb ik afgelopen jaar het meeste gebruikt.
De bruine kleur gebruik ik tevens om mijn wenkbrauwen bij te werken.
Voor contouren ben ik lang zoekende geweest maar onlangs vond ik het max and more TRUE SHAPE AND CONTOUR PALETTE en dit werd meteen een favo!
Van Revolution gebruik ik het BLUSH PALETTE als highlighter en soms ook als oogschaduw bij een een neutrale everyday look zoals op deze foto.


En als Blush gebruik ik het CATRICE LE BRUSH FLUSH OMBRE BLUSH PALETTE in 02 Vibrant Pink. Deze vond ik begin dit jaar in een bak met afgeprijsde artikelen. Het is een limited edition, dus helaas niet meer verkrijgbaar.






MASCARA/EYELINER/SETTINGSPRAY
Ik heb er al veel geprobeerd maar mijn favo mascaraś blijven toch nog die van Essence en wel de ALL EYES ON ME en de GET BIG! LASHES. 
Het KOHLPENCIL gebruik ik van max and more. Die is vergelijkbaar met die van Essence. Ik vind het fijne aan dit soort pencils dat je ze niet hoeft te slijpen zoals bij de potloodjes.
En als setting spray gebruik ik graag de Essence instant MATT. Zoals ik een tijdje terug al in een review schreef is ie "regenproof" maar daarnaast óók "zweetproof".


Dit waren mijn make up favorieten van 2018! Ik ben heel benieuwd naar die van jou ;-)
Morgen komt er een derde en laatste in de serie favorieten online en dat gaat over mijn favoriete winkels van 2018. 

Reacties