Bullet Journal: Mijn spreads van Januari

Bullet Journal: Mijn spreads van Januari

Een van mijn goeie voornemens was een Bullet Journal bij gaan houden. In eerste instantie voor mijn blog en wie weet komt daar later nog wel meer bij. Ik wilde dit eigenlijk al wel langer maar ik zie vaak zoń mooie spreads voorbij komen bij andere meiden. En dan voelen die van mij zo niks... Maar nu heb ik me voorgenomen om die andere spreads als inspiratie te gebruiken en niet als graadmeter. En gewoon lekker te gaan spelen en mijn eigen stijl te ontdekken. En ik neem jullie mee op die ontdekkingstocht en wie weet inspireert het jullie ook weer.
Ik zal daar waar mogelijk vertellen waar mijn materialen vandaan komen en linken.

Alle papiertjes die ik hier heb gebruikt komen van blokken van de Action.
Het gekleurde papier uit de grote vierkante blokken en het goude karton uit de kleine vierkante blokken.
Het bruine papier is de achterkant van kadopapier van de Action.
De kaart met de tekst "make things happen" komt uit de poster set van de Action.





Ook van de pagina rechts en hier beneden komen alle papiertjes van de Action.
En de foto met de dromenvanger en de edelsteen uit een oude Happinez.

Reacties