BLOG-MAS day 23

 BLOG-MAS day 23

WAUW... wat een mooie kerst rode lipgloss zat er achter vakje 23 in de ICI Paris adventskalender! 

Als je mijn blog afgelopen maand vaker hebt gelezen dan weet je dat ik niet zo vaak hele felle kleuren make-up gebruikte omdat ik dacht dat het mij niet zou staan. Door de make-up uit de adventskalender ben ik nieuwe dingen gaan proberen en er een beetje mee gaan spelen en kwam er achter dat ook bij mij een mooie rode lippenstift best staat! 

Zoals je op de fotoś kunt zien is de lipgloss in de verpakking felrood maar als je ḿ gebruikt valt dat reuze mee! En is het zelfs een kleur die ik everyday zou kunnen gebruiken en me comfortabel bij voelen.
De lipgloss voelt aan op je lippen als een lippenbalsem en plakt niet. Blijft lang zitten. Ook na het eten en drinken. 


Reacties